نمایشگر دسته ای مطالب

بازگشت به صفحه کامل

ثبت نام تسهیلات دانشجویی نیمسال اول سال تحصیلی 1402-1401

ثبت نام تسهیلات دانشجویی نیمسال اول سال تحصیلی 1402-1401


تاریخ انتشار : Publish : نسخه قابل چاپ Print

قابل توجه دانشجویان گرامی

ضمن گرامیداشت فرارسیدن سال تحصیلی جدید و آرزوی سلامتی برای همه دانشجویان و دانشگاهیان عزیز، جهت دریافت تسهیلات صندوق رفاه دانشجویان در نیمسال جاری به نکات زیر توجه فرمایید.

1. پورتال دانشجویی صندوق رفاه bp.swf.ir از روز پنجشنبه 21 مهر برای ثبت تقاضای وامهای تحصیلی، شهریه و مسکن متاهلی دانشجویان و از روز شنبه 21 آبان برای ثبت تقاضای وام ضروری فعال خواهد بود و تا روز چهارشنبه 16 آذر ادامه خواهد داشت. لذا ضرورت دارد تمامی دانشجویان متقاضی واجد شرایط نسبت به ثبت تقاضای خود در پورتال دانشجویی براساس زمانبندی  فوق اقدام نمایند.

2. دانشجویان ورودی جدید و ورودی سالهای گذشته که برای اولین بار اقدام به ایجاد پرونده یا ثبت مقطع جدید در پورتال دانشجویی می نمایند، صرفاً با ارائه نسخه جدید سندتعهد امکان دریافت وام را خواهند داشت.

3. جهت درخواست تسهیلات دانشجویی در پورتا دانشجویی صندوق رفاه، لازم است شماره حساب بانک تجارت خود را جهت ثبت در سامانه به اداره رفاه دانشجویان اعلام نمایید.

4. به دلیل تداوم شرایط اقتصادی و اجتماعی ناشی از شیوع بیماری کرونا در کشور، اخذ گواهی کسر از حقوق از متقاضیان وام های دانشجویی در نیمسال تحصیلی جاری الزامی نیست.

5. در راستای حمایت از خانواده و جوانی جمعیت پرداخت وام تحصیلی دانشجویان متاهل به میزان دو برابر دانشجویان مجرد خواهد بود.(ضروری است دانشجویان متاهل متقاضی وام کپی سند ازدواج و شناسنامه خود و همسر را جهت ثبت در سامانه به اداره رفاه دانشجویان تحویل نمایند.)

6. دانشجویانی که قبلا از وام ضروری رویداد تشخیص ریاست صندوق بهره مند شده اند امکان استفاده از وام رویداد خرید لوازم کمک آموزشی را ندارند.

7. مطابق مقررات صندوق رفاه، امکان ثبت درخواست وام برای دانشجویان روزانه شاغل(دارای سابقه بیمه) وجود ندارد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر به لینک های زیر مراجعه نمایید:

بخشنامه ثبت نام تسهیلات دانشجویی نیمسال اول سال تحصیلی 1402-1401

جدول مبالغ جدید تسهیلات دانشجویی نیمسال اول سال تحصیلی 1402-1401

جدول زمانبندی تسهیلات دانشجویی نیمسال اول سال تحصیلی 1402-1401